Lite shopping!

Yoo bros! What's up?
Haha, iallafall idag var/är det ju Lucia! I skolan var det kören som sjöng, och så när vi skulle gå tillbaks till våra klassrum hände en ganska random grej, för det satt en liten kille på trappan som såg jätteledsen ut, och då frågade jag och Tintin om han behövde hjälp upp, och då typ attackerade han mitt ben haha! Så jag släpade upp honom på trappan för han vägrade släppa! Hahaha!
Sen så åkte jag och Elsa in till stan, Emilia skulle följt med men hon gillade inte vädret ;)
Köpte liiiite saker som jag tänkte jag kunde visa!
Toppen kostade 30 KR! Nästan sjukt !
Balsam och hårinpackning blev det också!
Köpte inte den parfymen idag, men måste rekomendera den, för den luktar sjuuukt gott!
Delicious helt enkelt!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0