Hissar och dissar!



♥ HISSAR!

- Shopping! Vem gillar inte att köpa nya grejer? Speciellt när man hittar det plagget man drömt om! Shoppingadrenalin är det bästa som finns.... typ.



- Min födelsedag! .. som är om typ två veckor, fyller år den 3 maj! Lääängtar!

- Färgglada naglar! Älskar det! Speciellt om man har olika färger, men rosa och guld är snyggast! Men att man har olika färger på varje nagel är typ trendigt, men det är snyggt det med!



Dissar.

- Facebook utseendefixering. " Gilla min status så betygsätter jag ditt utseende från 1-10" Usch. Why? Varför?

- REGN OCH SNÖ I JÄVLA APRIL MÅNADEN?! behöver jag skriva mer?

- Långa tråkiga skoldagar, med massa prov och förhör gaaaaah. Behöver jag skriva mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0