O sleeping @ T

Äntligen helg! Ottilia sov över hos mig idag också, skitkul. Tyvärr inte idag, konstigt nog sov jag som en stock när hon var här. Men Ottilia är ett pro på att komma på outfits. Hon kom på en för idag och igår. Riktigt snygga, har ingen bild och ligger i sängen nu men skulle annars visa er.
Imorgon ska jag antagligen inte göra någonting. Egentligen skulle jag åka på Clear Round med min häst till Kungsbacka RK men det sket sig eftersom det ska såklart snöa för första gången i år och bli halkigt. Vilket stort fet sammanträffande! Jag bloggar imorgon om vad som kommer hända, och kanske något skönhetstips!
Puss & Massor med Kramar // Tintin

Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! Fin blogg du har :) hoppas du får en bra lördag!

2012-01-21 @ 11:53:26
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0