Hiss & Diss





Hiss!

Jullovet -
är snart här och bara längtar till att man ligger i sängen och inte behöver oroa sig vad klockan är :)

Julhandla - Jag är lite konstig för jag älskar att julhandla, det finns många som inte gör det men jag tycker det
är så kul att köpa och framförallt att slå in dem ^^

Beyoncé Heat Rush - Älskar den parfymen, så himla bra! Man kan ha det till vilket tillfälle som helst och man kan aldrig tröttna av lukten, den kan jag rekommendera som julklapp ;)





Diss!

Snön gömmer sig -
Det har nog bara snöat max 3 gånger i Göteborg under hela vintern. Om det ska vara kallt ska det vara snö. Nu får vi verkligen att det kommer den 24:e!

Jul hos Mange - Fest hos Mange var helt OK när man hörde den efter 3 gånger. Men det är lite uttjatat och Jul hos Mange är nästan exakt likadan som Fest hos Mange, bara att dem har bytt ut lite grejer. Det skulle varit bättre ifall dem bytte melodi.

Mac Mascara -  Det finns säkert andra bra Mac-mascaror men denna jag har är jättedålig. Klumpar bildas lätt och det ser bara inte bra ut. Denna masaran heter Mac - zoom fast black lash! Så akta dig för den, inte värt att köpa.







Ps. Sorry för att jag inte bloggat lika mycket som Ottilia men hade lite slut på idéer att prata om men hoppas att det här blev bra! Det kommer snart mera ^^

Puss och Kram! <3 // Tintin









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0