Kyssande par i shoppingbutiker!

Jag är ganska trött på att varje gång man ska ut och shoppa får man alltid se ett par kyssa varandra. T.ex. när man står i kön till provrummen och så är det ett kyssande par framför, lite obekvämt! Det värsta är ju att man inte kan kolla upp i himmelen för det är lite konstigt och så är det personal på höger sida och vägg på vänster sida. Man är ju typ tvungen att se dem kyssas. Så därför är det JÄTTEBRA att ha med sig sin mobil så kan man låtsas att man får ett SMS eller något.
Så alla ni som kysser/strular i shoppingbutiker.... skaffa ett rum. Vi behöver inte se det, det är bara pinsamt för er och mig!

PS. Egentligen skulle jag ladda upp mina kläder jag shoppade häromdan men min kamera är konstig så jag kan inte få något fokus på den. Så det blir alldelles suddiga bilder, får kolla upp det :)
Puss & Kram // Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0