Drömkillen!

Hej alla! Idag var det julavslutning, vilket betyder att jag och alla andra i min skola har jullov! Huur nice?

Jag tänkte beskriva hur min drömkille är! Alltså hur den perfekta killen enligt mej är! ;)

Först och främst:

Personligheten!

En kille ska ha humor! Kunna bjuda på sig själv och få mej att skratta. Typ det viktigaste ! Sen ska han vara snäll och ärlig, så man kan lita på den personen. Får gärna vara öppen och han ska vara trevlig mot mina vänner! Haha.. Vart med om motsatsen en gång ;)

Utseendet!

Det är utsidan man faller för och insidan man stannar för!
Ungefär så tänker jag! Alltså, nu ska jag vara helt ärlig: Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med någon som inte ser bra ut i mina ögon. Dock så spelar personligheten ca 80-90 % roll, men liksom, man ska väl ändå tycka att den man är ihop med är attraktiv??
Helst ska han ha brunt hår, och vara solbränd! det är typ mina enda krav... haha! Inte överviktig, gäärna magrutor ! (L)

Klädsel!

Betyder inte så jättemycket, men kanske att han inte har på sig samma saker varje dag. Gärna chinos, det är snyggt ! Eller vanliga jeans. Och skjorta är så grrr på killar! ;)



Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0