Blogg.se's appen?

Hola amigos! Är lite halvt sjuk, har haft lock för ena örat i typ evigheter nu och så, men det blir nog bättreee!
Iallafall, idag har det inte hänt så mycket, tränat lite och sen så red jag, kul.
Men andledningen till att jag inte bloggar så ofta är för ett inlägg utan bilder är tråkigt, och när jag ska ladda in bilder från min systemkamera tar det några år, och den är lite komplicerad för man kan inte använda ett vanligt usb-minne.
Så jag laddade ner blogg.se's app på min iPhone! Yääy, tänkte jag men sen när jag tagit en bild, skrivit en text och skulle ladda upp så ville inte den där jvla appen fungera så det gick inte. Jag har testat i ca 10 dagar nu och det fungerar inte! FET JÄVLA DISS PÅ DET! Så om någon vänlig själ (haha!) vet varför kan man gärna hjälpa mej!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0