Did u know...?


Jag älskar att fotografera!
Ingen direkt wow-grej, men det är inte så många som vet! Brukar fotografera mest "modellbilder", tycker det är roligast. Men när jag införskaffat mej en bättre kamera så kommer ni se att jag fotar sjukt mkt!

Är aldrig trött, förutom på morgonen typ..
På helgerna är jag uppe tills typ... 5-6, haha lite sick, men sån är jag! ;)

Jag skäms för hur jag var i 4-5an
Var hur kaxig som helst, bråkade massa på msn och höll på , var wb/fjortis ett tag och betedde mej hur pinsamt som helst! Usch.. Haha, tur att man växer upp! ;)

Jag är ganska blyg!
Iallafall med folk som jag inte känner så bra! Då kan jag vara väldigt tyst och så, men sen när man lärt känna ngn brukar min amazing *host* humor komma fram!


Xoxo
image description






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0