Shoppingen i bilder!

Nu har jag laddat in alla bilder + redigerat dom lite! Nästan alla plagg såg fula ut på bilder men dom är sjukt mycket finare i verkligheten och på. :) Alla bilderna är inte lika stora , sorry för det
Pälsväst och halsband
Blus/Tröja
Den här skjortan ser så sjukt ful ut på bild! Men mönstret och formen är mycket snyggare i verkligheten, plus att det är mer transparent!
Fjäderörhängen
Långa örhängen!
Underbara skor! <3
Det var min shopping det, skulle egentligen köpt jeans, för det var rea ÖVERALLT på jeans, men orkade inte prova , haha!
XOXO

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Jag har precis hittat ett fantastisk sätt att tjäna pengar som stor eller liten bloggare. Jag har själv tjänat ca: 500 kronor på en dag, kolla in på mitt tips/knep här:



http://fotokobran.se/2011/december/ett-grymt-satt-att-tjana-pengar-pa.html#comment



Och om du mot förmodan inte vill ha såna här fantastiska tips ber jag om ursäkt! :)



kram - fotokobran.se

2011-12-27 @ 17:25:23
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0