Elsas Värld!

Jaaa! Har äntligen hittat andra boken av Elsas Mode. Så nu blir det mycket läsande för min del. Rekommenderar starkt till alla tjejer där ute. Dem här böckerna är amaaaazing. Så nu ska jag läsa men först kanske kolla på toddlers & tiaras och elsas mode på tv3 play.
Och ett bra tips jag faktiskt fick från en väldigt nära vännina, Ottilia! x):
Många använder lypsyl. Oftast när det är kallt och när man får nare. Men jag använde det innan jag gick och la mig så att mina läppar inte skulle se ut som en russinrumpa på morgonen. Men Lypsyl är för det mesta bara vatten. Och vatten torkar ut. Så Lypsylet hjälper bara under en liten tid men sen blir dem torra igen och man tar mera lypsyl. Så därför ska man använda läppbalsam istället. Alla kanske visste detta redan, men nyhet för mig. Hehe....
Puss & Kram // Tintin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0