Ny termin - Nya rutiner

Idag var det första skoldagen och det gick jättebra, och snabbt, vilket var ännu bättre! Så detta året/Terminen kommer bli helt amazing har jag bestämt mig. Så Göteborg - here I come! Och vintern har inte slutat än, tyvärr, fast allting känns som höst. Och eftersom det har blivit nytt år... Go wild! Använd färger och kläder som får alla att svimma. 2012 kommer bli året allting händer. Men jag tror det inte var så mycket jag ville säga, bara ett litet hej också.
Så nu ska man försöka sova när man hör en snarkande mamma i rummet bredvid :P
Pussar & Massor med Kramar från er underbara Tintin!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Tjenare!

Hoppas att du får en bra onsdag :) KRAMIS!!

2012-01-11 @ 14:51:05
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0